luni, 25 februarie 2013

Scuzele cel mai des întâlnite


Căutând diverse articole pe net, am găsit unul interesant care vorbește despre scuzele des folosite. V-ați gândit vreodată ce scuze invocați sau inventați cel mai des când ceva nu merge cum ar fi trebuit ? Eu aș face referire la cele mai frecvente, care adesea nu sunt chiar cele reale.

Nu am avut timp. - De mai multe ori cand uităm sau neglijăm să facem ceva, ne eschivăm că nu am avut timp. E adevărat că uneori nu avem, dar de cele mai multe ori nu acesta este motivul real. Timpul ne presează mai mereu și trebuie să găsim o modalitate să îl împărțim astfel încât să ne ajungă pentru ce avem important în agendă. Simplu de zis, greu de făcut, mai ales cînd iți propui să faci multe lucruri, iar ziua are doar 24 de ore.

Am uitat. - Sunt momente în care ne amintim ce trebuia să facem doar când cineva ne intreabă dacă am facut. Și realizăm brusc faptul că am uitat, deși poate între timp ne-am gândit că mai aveam ceva de rezolvat.

Nu am știut. - Unii dintre noi omit sau uită să ofere informații celor care sunt interesați de ele. Și când ne amintim să facem acest lucru, aflăm că persoana știa deja. Sau spunem fără să vrem ceva ce nu trebuia și ne scuzăm apoi că nu știam, ne gândim că ar fi trebuit să ținem doar pentru noi. De cele mai multe ori scuza aceasta ne pune în situații delicate sau vine ca o informație inutilă.

N-a fost vina mea. - Fie că este adevărat sau nu, uneori ne este comod să spunem că nu a fost vina noastră si să incercam să găsim alte persoane responsabile pentru ce nu este în regulă.


Tu ce scuze ai folosit în ultimul timp ?

2 comentarii:

  1. Eu de obicei folosesc scuze cand intarziu la scoala oricum nu ma crede nimeni :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă folosești scuze exagerate "adică minciuni" in general esti crezut , îți sugerez să nu minți :))

    RăspundețiȘtergere