luni, 11 februarie 2013

Mogâldeața optimistă


Dacă prietenul meu Cătalin, a preferat să înceapă cu ceva mai serios, eu o să încep cu ceva mai amuzant, lucru caracteristic mie, o persoana mai distrată. N-o sa fie multă vorbărie, și o să vă arăt un video de pe youtube, unul amuzant după părerea mea.


Aici vedem un mic băiețel, din America (bănuiesc), care pare să fi reușit să se dea de unul singur cu bicicleta, iar acum ține un „discurs” motivațional. Cuvintele acelea par a fi ale unui înțelept trecut prin viață, însa ceea ce vedem noi, e doar o mică mogâldeață. Modul în care țipă el, modul în care gesticulează parcă din tot corpul, pe mine sincer m-au umplut de optimism si m-au motivat la mai mult, ca să zic așa. În plus, nu ezit să cred că puștiul v-a ajunge un mare sportiv sau chiar un mare om politic. Are nevoie doar să-și păstreze entuziasmul, înțelepciunea și hotărârea. Așadar, recomand cu drag videoclipul acesta de fiecare dată, oricui se simte insignifiant, lipsit de succes și oricui are nevoie de un zâmbet pe propria față, într-o lume „tristă”.
Eu sincer prefer să-l văd pe post de viitor sportiv, așa:

Și era cât pe ce să uit cea mai amuzantă parte, mai exact încheierea! Ar fi o bună idee, părerea mea, să încheiem la fel, si anume:
Thumbs up for rock and roll!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu