duminică, 3 martie 2013

Logica feminină

Doza zilnică de umor!

Merg cu autobuzul către casă. 
Autobuzul este plin. Nu vreau să mă înghesui până la aparatul de compostat, mai bine rog o doamnă să îmi composteze biletul.
Dar cum să mă adresez oare ? Să o tutuiesc sau să mă adresez cu dvs ? 


La penultima stație nu a coborât, deci merge până la capătul de linie.
Mă uit mai atent la ea, are o sticlă de vin, adică sigur merge la un bărbat.
Vinul nu este cel mai ieftin, deci bărbatul arată bine.

În satul meu sunt doi bărbați care arată bine: soțul meu și amantul meu.

La amantul meu sigur nu poate merge deoarece eu acolo mă duc acum.
Înseamnă că merge la soțul meu.

Soțul meu are două amante: Claudia și Andreea.

Claudia e în delegație...

"Andreea, poți să-mi compostezi și mie acest bilet, te rog ?"

Andreea: "De unde ne cunoaștem ??????" 


Mai aveți alte exemple de logică feminină? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu