joi, 7 martie 2013

Curaj nebun!

Să sari într-o prăpastie, legănându-te cu o frânghie de 100 de metri? Eu aș califica asta ca pură nebunie. Si totuși aș încerca!
Suspendat în aer de o frânghie 400 de picioare, între două stânci de 100 de metri lățime, doar atunci când ai crezut că video-ul "Arches Swing Rope", nu ar putea fi depășit, Devin Graham a făcut-o din nou.

Devin Graham, cunoscut și ca Devinsupertramp se ocupă cu realizarea de filmulețe care cu siguranță nu au mai fost realizate înainte. El spune despre începuturile sale astfel: "De când am fost un copil mic am împrumutat camerele părinților mei pentru a obține filmari care nimeni altcineva nu ar putea sau nu s-a gândit să le facă ... Lucru care a rezultat cu mai multe camere stricate .... Am continuat insă această pasiune! Nu a existat nici o altă opțiune, a fost destinul .dragoste adevărată :) "
Bonus: Un băiat își împinge prietena de pe stâncă și este părăsit de aceasta! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu